Fokje en Inge met de Transmongolie-Express - Reisverslagen van Inge & Peter - WaarBenJij.nu Fokje en Inge met de Transmongolie-Express - Reisverslagen van Inge & Peter - WaarBenJij.nu

Fokje en Inge met de Transmongolie-Express

Over een kleine 2 weken begint onze reis; Fokje en ik met de Trans Mongolië Express!
Eigenlijk is de originele naam: Trans Baikal Express, omdat we eerst met de trein Irkutsk en het Baikalmeer aandoen, waarna we vervolgens weer in de trein stappen naar Mongolië: Ulaanbaatar, een expeditie tocht over de uitgestrekte steppen, de gigantische Gobiwoestijn met prachtige vergezichten, in het wild levende dieren en nomaden die volgens eeuwenoude traditie in gertenten wonen. Een avontuur en back-to-basic.

Spannend voor Fokje door het megagrote verschil van vakantie vieren, enorm emotioneel, bijzondere indrukken en in-shock momenten. Het wordt veel afzien, maar daar krijgen we een verschrikkelijk mooie reis met onuitwisbare herinneringen voor terug.

Deze indrukwekkende treinreis begint in Moskou en eindigt in Beijing met het prachtige Plein van de Hemelse Vrede, de Verboden Stad, het Zomerpaleis en de Chinese Muur.

Veel plezier met het lezen van onze avonturen en berichtjes van jullie vinden we leuk.