Een nieuw avontuur Argentinie en Chili - Reisverslagen van Inge & Peter - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur Argentinie en Chili - Reisverslagen van Inge & Peter - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur Argentinie en Chili

Over een week vertrekken wij voor bijna 6 weken naar Zuid-Amerika. Dit keer worden het de landen Argentinië en Chili. We starten in Buenos Aires, waar we een aantal dagen rond stappen om vervolgens naar Patagonie tot het zuidelijkste puntje: Ushuaia te reizen. Hoe we dat gaan doen bekijken we ter plekke, met een binnenlandse vlucht of auto/camper of trein. We hopen nog tijd over te hebben om de Chileense kopermijn en heel misschien in Bolivia de zoutvlaktes te doen....Kees zei; je bent daar dan toch en is echt een aanrader ;)
Als jullie ons willen volgen dan krijg je een mail met link naar onze reisverslagen. Als je het niet wil, geef het dan aan dan verwijder ik je emailadres. Deze site is ook gekoppeld aan m'n faceboek. Veel leesplezier en ons eerste verslag zal in Argentinië zijn.