21-12-2012 Einde van de wereld, Ushuaia - Reisverslag uit Río Gallegos, Argentinië van Inge & Peter - WaarBenJij.nu 21-12-2012 Einde van de wereld, Ushuaia - Reisverslag uit Río Gallegos, Argentinië van Inge & Peter - WaarBenJij.nu

21-12-2012 Einde van de wereld, Ushuaia

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge & Peter

20 December 2012 | Argentinië, Río Gallegos

21-12-2012 Einde van de wereld, Ushuaia

Nu we er toch zijn, dan maar op 21 december naar het eind van de wereld.
Onze plannen zijn een beetje gewijzigd.
We zouden eerst van Puerto Madryn naar El Calafte, maar nu wordt dat Ushuaia. In totaal 30 uur in de bus, een stukje door Chili en dan naar Ushuaia.

Ushuaia is de zuidelijkste stad op deze aardbol. Aan de zuidelijke kust van de provincie 'Vuurland, Antarctica en Zuid-Atlantische eilanden' van Argentinië, vlak aan het Beaglekanaal. Misschien zien we Antarctica liggen, ben ik toch heel dichtbij geweest. Welterusten voor straks allemaal en tot de volgende keer.

Liefs, Red Devil & Inge

• 20 December 2012 - 23:18

Marian:

Hoi Bram en Inge,
    Wat een klote einde rijden iedere keer in die bussen. Jullie hebben er wel heel wat voor over hoor.
    Maar ja dan zie je ook heel wat, meer dan wij. Wij zitten wat tegen een kerstboom aan te kijken.
    Nou morgen vergaat de wereld zeggen de "geleerden". Ik ga op bed, dan lig ik al vast maar. Lekker genieten verder en tot mails.
    Doei xxxx

• 21 December 2012 - 09:34

Anne En Wijnanda:

30 uur in een bus. Ik vien Balk-Sneek al een end. Hé, goeie reis. Liekt mij oek nog wel us wat. Weer us wat anders dan Frankriek...

• 21 December 2012 - 14:06

Boerselaere:

Vooralsnog zitten we in een vreselijk naargeestig tochtig en goor koud winderig gat gewoon te wachten op de bus naar Ushuaia die al anderhalf uur vertraging heeft. Dus zuveul zien wij momenteel niet. Hopelijk wordt het zo allemaal mooier, maar in vergelijking met dit Rio gallegos kan dat (bijna) niet anders.

• 21 December 2012 - 21:37

Gerrit En Wilma:

hola amigo,s

Ushuaia, wat een bijzondere topbestemming. er is een vete met Chili over het stadje puarto william, volgens hen is dat de meest zuidelijke stad ter wereld. Have fun.

veel liefs en take gerrit en wilma

• 23 December 2012 - 17:30

Ruth:

Hoi Inge en Peter, mooi om jullie mooie en minder mooie belevenissen te lezen. Prachtige foto's.
    groetjes Ruth.

Inge & Peter

Over een kleine 3 weken vertrekken wij: Reina, Peter en Inge naar Tanzania voor een nieuw avontuur! We gaan de Kilimanjaro beklimmen. Je kunt ons weer volgen en als je het leuk vindt, een berichtje achter laten. Tot de volgende keer in Afrika;-) Doei, Peter, Reina en ik

Actief sinds 05 Sept. 2009