Nog een week voor een nieuw avontuur - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Inge & Peter - WaarBenJij.nu Nog een week voor een nieuw avontuur - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Inge & Peter - WaarBenJij.nu

Nog een week voor een nieuw avontuur

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge & Peter

02 December 2012 | Nederland, Leeuwarden

Over een week vertrekken wij voor bijna 6 weken naar Zuid-Amerika. Dit keer worden het de landen Argentinië en Chili. We starten in Buenos Aires, waar we een aantal dagen rond stappen om vervolgens naar Patagonie tot het zuidelijkste puntje: Ushuaia te reizen. Hoe we dat gaan doen bekijken we ter plekke, met een binnenlandse vlucht of auto/camper of trein. We hopen nog tijd over te hebben om de Chileense kopermijn en heel misschien in Bolivia de zoutvlaktes te doen....Kees zei; je bent daar dan toch en is echt een aanrader ;)
Als jullie ons willen volgen dan krijg je een mail met link naar onze reisverslagen. Als je het niet wil, geef het dan aan dan verwijder ik je emailadres. Deze site is ook gekoppeld aan m'n faceboek. Veel leesplezier en ons eerste verslag zal in Argentinië zijn.
Liefs van Peter & Inge

• 02 December 2012 - 13:23

Marian:

Nou spannend hoor.
    Leuk om jullie weer te kunnen gaan volgen.

Doei Marian

• 02 December 2012 - 13:52

Johnny:

Wordt vast een mooie reis die jullie gaan doen,wij gaan jullie zeker volgen en zijn ook heel benieuwd naar de foto`s.

Gr,
    Johnny en Rita

• 02 December 2012 - 14:55

Gerrit En Annie:

Inge en Peter

Een hele fijne vakantie en we vinden het leuk om via mail een beetje met jullie mee te reizen.
    Geniet ervan.

Groetjes
    Gerrit en Annie

• 02 December 2012 - 15:07

Rob En Tonny:

jeetje mina wat vliegt de tijd,het is alweer bijna zo ver. Heel veel plezier daar,geen brokken maken graag deze x en we gaan weer lekker mee genieten van jullie nieuwe reiservaringen.
    hasta la pasta en hele goeie reis.
    liefs van ons

• 02 December 2012 - 17:01

Marc:

Hallo Peter en Inge,

Ik wens jullie een hele mooie en goede reis toe.
    Leuk om jullie belevenissen te volgen via mail.

Veel plezier!

Groeten,

Marc

• 02 December 2012 - 21:09

Cor Zeemans:

Hoi Peter en Inge,

Hoop dat jullie veel plezier met en aan elkaar beleven.
    Hoop ervan te genieten.

Gr Cor,

• 02 December 2012 - 22:46

Tamara:

Fijne vakantie en lekker genieten!! Groetjes Tammie

• 03 December 2012 - 10:57

Nicole Bardis:

Wauwh! Super hoor! Ik kijk er nu al naar uit en vooral naar de foto's!
    Goede reis alvast en tot in 2013.
    xxx

• 03 December 2012 - 13:06

Wilma Elgersma:

Hola amigo,s, helemaal top dat jullie deze reis gaan maken. We vonden het laatst erg gezellig dat jullie even langskwamen en lekker gekletst hebben. Heel veel reisplezier en het ondergaan van de mooie landen waar jullie naar toe gaan. Top hoor! En niet vergeten om naar Torres del Paine te gaan!!!!!!!!

take care en alvast een hele goede vlucht gewenst.

hasta luego gerrit en wilma

xxx

• 03 December 2012 - 15:47

Anne-Marie T:

Hoi Inge en Peter,

Een hele goede reis ik zal jullie volgen vanuit de andere kant van de wereld.
    Ik zet morgen mijn schoen in Nyaung Shwe, Myanmar.
    Vrijdag vlieg ik naar Bangkok en zit de eerste trip er al weer op.
    Dikke kus en geniet ze,

Anne-Marie T.

• 03 December 2012 - 20:35

Peter Brugge:

Hey globetrotters,

Heel veel plezier in Zuid-Amerika. Ik zie uit naar de prachtige foto's en verslagen die jullie ongetwijfeld weer gaan posten.

Groetjes, Peter

• 05 December 2012 - 11:48

Thijs Hofstra:

Hoi Inge en Peter,

Goede reis en heel veel plezier toegewenst.
    Groeten,
    Thijs en Gretha

• 09 December 2012 - 15:09

Ruth:

Hoi Inge en Peter, ik wens jullie een hel mooie en avontuurlijke reis. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen. groetjes Ruth.

• 01 Januari 2013 - 17:13

Thea De Vries:

Hoi Peter en Inge ,,heb jullie reis al een beetje gevolgd,ook via Reinder ,goh beleef je wat ,,machtig...zie en hoor het wel ,,heel veel plezier,,een hele fijne reis toegewenst! groetjes Thea