Ollantaytambo doet me goed - Reisverslag uit Ollantaytambo, Peru van Inge & Peter - WaarBenJij.nu Ollantaytambo doet me goed - Reisverslag uit Ollantaytambo, Peru van Inge & Peter - WaarBenJij.nu

Ollantaytambo doet me goed

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge & Peter

09 Oktober 2009 | Peru, Ollantaytambo

Hey chicos,

Wat heb ik me beroerd gevoeld. We hebben heerlijk uitgeslapen en ik stond op en had nergens meer last van. Jammer dat we zo hals overkop Cusco hebben verlaten en dat we onze lessen niet af konden maken. Maar we blijven gewoon veel oefenen.

Ollantaytambo waren we vorige week ook al doorheen gereden, maar zien nu eigenlijk pas wat voor een pitoresk dorpje het is.

De trein van en naar Machipicchu vertrekt hier en je ziet regelmatig backpackers en porters voorbij komen.

Verder zijn we lekker de hele dag aan het chillen en eten en drinken wat. Morgen gaan we naar de heuvel Pinkuylluma. Daar gaan we het grote misterieuze gebouw bekijken dat ook uit de Inkatijd stamt en waarvan niemand eigenlijk weet wat het voorstelt. Ik vind het net een tribune van een stadion.

Zo dit was het weer chicos en na Machupicchu vertellen we weer verder.
¡Muy bonito fin de semana!

Perdo & Inge

  • 09 Oktober 2009 - 23:46

    Mama San.:

    Ben blij dat het beter gaat met je Inge, niets is erger dan die verdomde hoofdpijn.
    Nu we het er over hebben, ik ben die van mij ook kwijt. Ben benieuwd hoe de trail voor je verloopt. Succes en dikke tûût vanuit Japan, Anne-Marie.

  • 10 Oktober 2009 - 06:27

    Ellen:

    da's mooi!!!!de hoofdpijn furt!!!!Lekker is dat dan weer he? Kunen jullie weer echt genieten.
    Doeioeioieoieo..liefs Ellen

  • 10 Oktober 2009 - 07:24

    Tonny:

    nou gelukkig de juiste beslissing genomen inge, nu kunnen jullie tenminste echt genieten.
    leuke shots idd echt mooi pieshuisie

  • 11 Oktober 2009 - 14:35

    Fokje:

    Gelukkig dat je van je hoofdpijn verlost bent. Kunnen jullie tenminste weer genieten.
    Prachtige foto's. Ik hoop dat het zo blijft en dat de volgende tocht goed gaat.Ik zal voor je duimen.
    Liefs Fokje

  • 12 Oktober 2009 - 13:35

    Kunne:

    toppy dat je hoofdpijn verdwenen is. kan je je klaarmaken voor de volgende onderneming. de foto;s blijven zo kleurrijk. nog heel veel plezier

  • 12 Oktober 2009 - 19:40

    JOHAnnA:



    hEY mUTSiE ;))

    Nìet ziek worden daar hoor !! Pas goed op jezelf.

    Men..,men..wat zien jullie een prachtige dingen daaro. Mega-skitterende views en een leuk site, nog ffkes en ik word jaloers haha.

    Helemaal top denk Inge daar in het verre zuiden; wens je nog een hele fijne tijd daar toe en lees je verhalen wel weer. Ook voor die rooie haha; en dat voetballen...ach DSB is ook al bijna failliet..must dy niet sù druk om make. Dat blieft wel,, dit is nog eens een belevenis.

    Gooeeiiie en het dr al ien dy omm'e kop spuugt of hes-se de'rre geen lama's.

    Jo


  • 12 Oktober 2009 - 20:08

    Remy:

    Hallo Perugangers. Nu zelf pas uitgevogeld hoe ik moest reageren.Aan Kunne heb ik ook niet veel. Had haar gevraagd hoe ik moest mailen maar haar antwoord was niet erg bevredigend. Moest ieder geval haar groeten doen als dit berichtje lukt. Leuk om te weten dat het goed met jullie gaat. Prachtige foto's en boeiende reisverslagen sturen jullie op. Bij het zien daarvan krijg ik spontaan zin om ook op vakantie te gaan. Hoe heeft Inge het trouwens al ze op skivakantie is? Dan zit je soms ook op een grote hoogte?
    Geniet er ieder nog van en ik kijk alweer uit naar jullie volgende verslag.

    groeten,
    Remy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Ollantaytambo

Inge & Peter in Peru

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2009

Poeh, we zijn weer thuis

27 Oktober 2009

Zandhappen in Nazca

27 Oktober 2009

Busreis(je) Puno - Nazca

24 Oktober 2009

Uitstapje naar Bolivia

22 Oktober 2009

Eilandhoppen op het Titicacameer
Inge & Peter

Over een kleine 3 weken vertrekken wij: Reina, Peter en Inge naar Tanzania voor een nieuw avontuur! We gaan de Kilimanjaro beklimmen. Je kunt ons weer volgen en als je het leuk vindt, een berichtje achter laten. Tot de volgende keer in Afrika;-) Doei, Peter, Reina en ik

Actief sinds 05 Sept. 2009
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 108562

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Tanzania en De Kilimanjaro

12 Juli 2013 - 03 Augustus 2013

Fokje en Inge met de Transmongolie-Express

09 December 2012 - 18 Januari 2013

Een nieuw avontuur Argentinie en Chili

23 September 2009 - 29 Oktober 2009

Inge & Peter in Peru

Landen bezocht: