Even een tussenstand - Reisverslag uit Cusco, Peru van Inge & Peter - WaarBenJij.nu Even een tussenstand - Reisverslag uit Cusco, Peru van Inge & Peter - WaarBenJij.nu

Even een tussenstand

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge & Peter

07 Oktober 2009 | Peru, Cusco

Lieve mensen,

We zijn nu 2 weken in Peru en hebben veel mooie dingen gezien. Overdag doen we niet zoveel omdat we ´s ochtends tot 13:00 uur les hebben. Het gaat met de lessen langzaam een stukje beter, maar het blijft moeilijk.

´s middags wandelen we veel door kleine straatjes, sommige met trappen met heeeeel veeeel treden, wat erg vermoeiend is. Maar alles voor Machupicchu. We lopen ook iedere dag van casa Rossana naar school, is ongev. 25 minuten.

Gister hebben we onze trip naar Machupicchu geboekt. We gaan 4 dgn waarvan de 1e dag mountain biken. 75 km fietsen en alles dus naar beneden.We vertrekken van Abra Malaga 4350 mt naar Santa Maria 1430 mt. Daar slapen we in een hostel en de volgende dag vertrekken we om 07:30 te voet naar Santa Teresa Hot Spring. De volgende dag weer wandelen naar Aguas Calientes. Dag 4 is de grote dag!!!!
We vertrekken voor zonsopgang om 05:00 uur en na 2 uren lopen zien we bij het opgaan van de zon waarvoor we naar Peru zijn gekomen: Machupicchu!!!!!
Ik vind het heel erg spannend, maar we zien het beiden ook als een groot avontuur.

Zaterdag vertrekken we van casa Rossana naar een hostel midden in het centrum van Cusco waar we ons 2 dgn gaan voorbereiden op onze spannende trip.

Dit was even de tussenstand en kijken steeds uit naar alle lieve en grappige berichtjes van jullie. Ga zo door amigos. Annemarie zit inmiddels in Japan, veel plezier meisje en we volgen je vanuit Peru.

liefs señor Pedro y señorita Ingrid (ja zo heet ik hier, want ze kunnen m´n naam niet uitspreken)

• 08 Oktober 2009 - 03:25

John:

he vraagje??
    ben je nu ook eerder dronken? als je zo hoog zit?
    en hoe is het met het hardlopen wat is jullie tijd nu op de 10K :)...
    he nog heel veel plezier

• 08 Oktober 2009 - 06:17

Ellen:

Hai Pedro en Inge
    nou..kan me voorstellen dat jullie het spannend vinden.Vooral dat biken...goed opletten!Ik zou die naam in Nederland ook invoeren Peter...Pedro,klinkt leuk!
    Succes met voorbereiden en tot horens.Liefs Ellen

• 08 Oktober 2009 - 07:12

Tonny:

buenos dias pedro(haha) en ingrid
    tjee wat spannend allemaal. tis maar goed dat jullie n goeie conditie hebben. pedro hoe gaat t met je schouder eigenlijk?
    maarre misschien stomme vraag maar wat is machupicchu?
    geniet verder van jullie spannende avontuur
    liefs uit dronten

• 08 Oktober 2009 - 07:55

Kees Brouwer:

Hola Amigos,

Me gusta los cuentas!
    Pienso, ellos tienen un buen tiempo en Peru.

Jullie gaan verschrikkelijk genieten bij Machu!!hoop dat jullie het niet zo bewolkt hebben zoals toen ik er was!
    zeker ook de aquacalientes doen, echt leuk.

geniet ervan en tot snel, kees.

• 08 Oktober 2009 - 11:14

Mama San:

Hoi mensen,

Ik hoop dat jullie je op hoogte beter voelen dan toen ik in Tibet was, wat een feest net het vliegtuig van gister.
    Eerste dag Fukuoka zit er op tussen de aardige altijd buigende Niponezen.
    Succes met de trip omhoog en veel lol op de fietstocht terug, niet vallen! Sayonara AM.

• 08 Oktober 2009 - 15:24

Netje:

Hey Inge! (en Peter natuurlijk)

Wat spannend, bijna jullie reisdoel bereikt. Lig af en toe helemaal in een deuk om jullie berichtjes...
    Lekker genieten!!!

liefs

• 08 Oktober 2009 - 18:51

Tante Geert:

Wat geweldig allemaal, net iets voor jullie. Ik zie dat je ervan geniet. Wij gaan naar Frankrijk. We komen 17 okt terug. Dus even geen reactie van deze zijde. Voorzichtig en een dikke TUT tante Geert

• 08 Oktober 2009 - 19:04

Henk En Rintje:

Hoi hoi, leuk om die reisverslagen te volgen. Denk dat jullie daar erg aan het genieten zijn. En wat spaanse les betreft...wij weten er beide alles van hoe moeilijk het is. Veel plezier nog en geniet ervan. Adios amigos Henk en Rintje

• 10 Oktober 2009 - 10:16

Marian:

Hallo Bram en Inge,
    Hier ben ik dan weer een keertje.
    Voor mij blijf je Bram hoor.
    Wat zijn jullie ontiegelijk fanatiek. En wat doen jullie allemaal leuke dingen. Wel wat sneu voor jullie beide dat Inge niet goed kan vertoeven op die hoogte.Maar ja als het niet anders kan dan moet je zakken. Want om met zo,n hoofd om te blijven lopen is ook verschrikkelijk, dan kan je ook niks meer doen.
    Ik vind die foto,s allemaal zo leuk, hoe meer hoe beter.
    Het is zaterdag en hier is het klote weer, regen en koud.Nou eerst maar weer de groetjes en veel plezier en pas goed op elkaar, maar dat zit wel goed.
    DOEIIIII Liefs Marian en de boy,s

• 10 Oktober 2009 - 11:26

Nicole:

super leuk om jullie zo te kunnen volgen. veel plezier en keep making those nice pictures.

xxx