Buiten adem in Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Inge & Peter - WaarBenJij.nu Buiten adem in Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Inge & Peter - WaarBenJij.nu

Buiten adem in Cusco

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Inge & Peter

27 September 2009 | Peru, Cusco

Vanmorgen alweer om 7 uur op om naar Cusco te vliegen. Goed nieuws uit Nederland, want Ajax heeft met 3-0 gewonnen! Goede vlucht gehad en heel vriendelijk ontvangen op luchthaven. En nu aclimatiseren in Cusco. Dat is nodig, want zowel Inge als ik zijn al buiten adem hier in dit dorp op 3300 m hoogte. Daarom maar even rustig achter internet, morgen zien we wel verder. Dan beginnen we ook met onze Spaanse lessen.
Gelukkig is het hier heel wat schoner, pitoresker en rustiger dan in Lima. Maar dat kon ook niet anders.

En John: ik zal jou eens lekker over je kop wrijven, maar dan goed hard!

• 27 September 2009 - 21:48

Hans:

Hey Kerel,Proost! een lekkere 7 anos habana doet het altijd goed, denk een beetje om Inge ze kan niet echt goed tegen drank! hahaha. Veel succes met de incatrail en studie spaans... snelle reactie heb ik toch!

• 28 September 2009 - 06:00

Skele:

Hee Rooie,

Wanneer kunnen we weer 21-tigen? Het is toch niet normaal zolang vrij!!
    Nog meer goed nieuws Feyenoord heeft met 2-0 gewonnen!
    Hee rustig aan en de groeten aan Inge.

• 28 September 2009 - 06:48

Harrie:

wel lekker zo'n hoogtestage. hebben jullie de loopschoentjes al aan?

• 28 September 2009 - 08:10

Geke:

Buenos días el pelo rojo!.

Yo ser actual mente de nuevo curioso a tu siguiente historia!

Atender a cabeza....

Saluta!

• 28 September 2009 - 08:57

Hes:

hallo lieverds.

leuk om dit allemaal te kunnen volgen.
    mooie foto's.
    succes met de spaanse lessen.
    kus

• 28 September 2009 - 15:32

Bokito:

Leuk rokje het Inge an op foto 1 !!!!

Groeten G & H

• 29 September 2009 - 05:41

Marian:

Hallo reizigers,
    Wat een kleurrijke familie, die met die chico lama in de buidel.Oh,Inge die foto met jou en dat kindje, wat een skeetje. Je zou het zo meenemen.En jullie samen zo op de foto, ook zo skattig.Ik vind het leuk zo die foto's en verhaaltjes. Zo ver weg en toch dicht bij.Nou spetters succes met de Spaanse cursus en tot mails maar weer. DOEIIIIIIIIIIII

• 30 September 2009 - 18:25

Frans&Tamara:

Doe mij maar weekje all-inclusief naar Turkije ofzo. Geintje, we zijn erg jaloers.
    @ Peter: eindelijk iemand gevonden met een grotere bek :-)??? Leeft ie nog????

• 02 Oktober 2009 - 12:55

Kunne:

wat een avontuur. had dus toch maar in rugzak meegemoeten.peter, ben je al aant vervellen op je kop? loopze in de bergen en vergeet geen blaarpleisters mee te nemen. heel veel plezier